✲ شخصیت احترام میاره ، ظاهرو خیلیا دارن... :)

دیدگاه ها (۴)

✲ می دونی چرا بغل کردن اينقدر زیباست... ؟

✲ بیا اندازه درد هامون داد بزنیم...

✲ خدا برسه به دادت ، بلایی سرت بیارم اسمت بره زِ یادت... :)

✲ یک دقیقه انسانیت...

شخصیت دوم من که خیلیا دوسش ندارن.

هیچ کس بعد هیچکس نمرده!ولی خیلیا بعد خیلیا زندگی نکردن...

خیلیا میخواستن زندگی کنن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط