من هیچکی رو ندارم با اینکه خیلی آدم خوبیم حتی اونو از دست

من هیچکی رو ندارم با اینکه خیلی آدم خوبیم حتی اونو از دست دادم
دیدگاه ها (۱)

من واقعا از ته دل تنهام

لطفن من به دوستی نیاز دارم که همیشه آنلاینه خواهش میکنم زیاد...

درسته گفتن عشق ابدی از نفرت شروع میشه 😁 یا فقد تو فیلماس

قلبم خیلی مهربونه (:

اصلا از اینکه اونو نوشتم حس خوبی به خودم ندارم😀

ویدئو _ کلیپ _ موسیقی _ آهنگ ترند _ انمیشن _ ریمیکس _ پاپ _

خیلی سخته تحمل اینکه هنوز دوستت دارم ولی تو حتی اسمم رو یادت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط