قلبم خیلی مهربونه (:

قلبم خیلی مهربونه (:
دیدگاه ها (۵)

درسته گفتن عشق ابدی از نفرت شروع میشه 😁 یا فقد تو فیلماس

من هیچکی رو ندارم با اینکه خیلی آدم خوبیم حتی اونو از دست دا...

نیاز به فرند در این وقت شب کی میاد فرندم بشه

حس خوبی داره

بابا نامجون خیلی مهربونه

آنیا مامانت خیلی مهربونه بدش به من

وقتی که خیلی مهربونه 🥺✨😂 #سپیده_مانی❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط