لطفن من به دوستی نیاز دارم که همیشه آنلاینه خواهش میکنم ز

لطفن من به دوستی نیاز دارم که همیشه آنلاینه خواهش میکنم زیادی تنهام
دیدگاه ها (۱۳)

من اینطوریم هر کی دوستم داره فقد پیام بده هر وقت باشه جواب م...

درسته ولی از تنهایی دارم میمیرم حداقل یکی پیام بده

من واقعا از ته دل تنهام

من هیچکی رو ندارم با اینکه خیلی آدم خوبیم حتی اونو از دست دا...

همشو باور کنید و تنهام بزارید خواهش میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط