یجوریه که رتبه بندی داریم😐

یجوریه که رتبه بندی داریم😐
ما رتبه ۲ ایم ...
اولیا ۲۴/۷ گوشی میارن و کلا تیکتاک میگیرن (۵۰ درصد پیغمی)
ماعم زیادی شلوغیم و با معلما رک حرف میزنیم
حالا تو لحاظ درسی چی؟
رتبه یکیم😂
دیدگاه ها (۵)

فقط یکم جنبه

دلتون بسوزه من دارم .....

𝐰𝐞𝐫𝐞𝐰𝐨𝐥𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 : 𝟏𝐩𝐚𝐫𝐭 : 𝟐𝟒همینجوری زل زده بود ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط