فقط یکم جنبه

فقط یکم جنبه
دیدگاه ها (۱)

یجوریه که رتبه بندی داریم😐ما رتبه ۲ ایم ...اولیا ۲۴/۷ گوشی م...

دلتون بسوزه من دارم .....

ولی از دست دادن نازی>>>>>

....#حقیقت #جنبه

حاجی مون یکم بی جنبه بود . فوری تحت تاثیر فرهنگ یانکی ها در ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط