آدما؟ عوض میشن؛ شیطـان هَم یه زَمانی فرشـتـه بود!️

آدما؟ عوض میشن؛ شیطـان هَم یه زَمانی فرشـتـه بود!️
دیدگاه ها (۰)

°•دونه دونه زخمامو خودم تنهایی بستم..•°️

قاضی نیستم ولي پرونده ای خیلی هارو بستم..!

« درسته‌تَنهایي‌ترسناکه‌ولی‌آدما‌ترسناک‌ترن..! »️

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌بَد همه باش، خوب یکی. ! 🤙🏼 ‌...

ادما چه زود عوض میشن

gina_

بخدا میشه دلیل حال خوب هم باشیم.نگو دنیا عوض شده.نگو ادما عو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط