°•دونه دونه زخمامو خودم تنهایی بستم..•°️

°•دونه دونه زخمامو خودم تنهایی بستم..•°️
دیدگاه ها (۱)

قاضی نیستم ولي پرونده ای خیلی هارو بستم..!

بزرگتـرین دروغ زندگـی مـن ، خنــده هامـه ...!🌚🖤یِهوٖ شُدَٖم ...

آدما؟ عوض میشن؛ شیطـان هَم یه زَمانی فرشـتـه بود!️

« درسته‌تَنهایي‌ترسناکه‌ولی‌آدما‌ترسناک‌ترن..! »️

وقتی دونه دونه گم میشدم این تو بودی که زخمامو شمردی.

معنیش :ته کشیدم زخمامو

صداش زخمامو محو میکنه سلامتی همه ماشین بازا🇫🇷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط