‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌بَد همه باش، خوب یکی. ! 🤙

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌بَد همه باش، خوب یکی. ! 🤙🏼 ‌️
دیدگاه ها (۱)

« درسته‌تَنهایي‌ترسناکه‌ولی‌آدما‌ترسناک‌ترن..! »️

آدما؟ عوض میشن؛ شیطـان هَم یه زَمانی فرشـتـه بود!️

قشنگی آدما به وفاست دنبال چهره نباش.)🤙️

▪︎☆سلامتی سال 1405کِ از سه رقم آخرش معلومه سالِ خوبیع▪︎☆`

اونقدری خوب باش که واسه دیده شدن نخوای یکی دیگه رو خراب کنی....

اصالت

#خوب #بد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط