کِی از شادی می‌دَویم

کِی از شادی می‌دَویم
ما از غم نشستن خسته شده‌ایم..
دیدگاه ها (۰)

گاهی وقت هاسکوت بهترین حرفو نبودن بهترین حضور است..

دلخوشی ها راهراس رفتنت،دلشوره کرد...

باشد که نباشیم و بدانند نماندن بلدیم...

به شدت نیاز دارمیکی پایین زندگیم بنویسه : چند سال بعد....‌‌

همه خسته ایم

پس اون روزای خوبی که میگن کی میاد؟

شادی!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط