به شدت نیاز دارم

به شدت نیاز دارم
یکی پایین زندگیم بنویسه : چند سال بعد....

‌‌
دیدگاه ها (۰)

باشد که نباشیم و بدانند نماندن بلدیم...

کِی از شادی می‌دَویمما از غم نشستن خسته شده‌ایم..

‌‌‌همه چی گذراست، فقط خودتو باهاش وقف بده.

به شدت نیاز دارم یکی پایین زندگیم بنویسه چند سال بعد...!💔

تو زندگیم نیاز دارم یکی مثل آجوشی بهم اون حرفو بزنه🙂✨️بیست ی...

به شدت به یه دوست مجازی نیاز دارم.🌟🌟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط