دلخوشی ها را

دلخوشی ها را
هراس رفتنت،دلشوره کرد...
دیدگاه ها (۰)

گفتیم چیزای قشنگ زمان می برد، زمان چیزای قشنگ رو برد!

گاهی وقت هاسکوت بهترین حرفو نبودن بهترین حضور است..

کِی از شادی می‌دَویمما از غم نشستن خسته شده‌ایم..

ازبعد رفتنت انقد سیگار کشیدم ریم کرد عفونت:)

دلخوشی لحظه ای و شکرگزاری#شکرگزاری #دلخوشی #برکت

دیدی ...دلشوره هام بیجا نبودن .😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط