همه یه روز میرن:)

دیدگاه ها (۴)

دیگه نیستم اون ادمه بچگیام:)

ادما همش حرفن:)

کی مثل تو میشه:) #علی_یاسینی

ما بد نبودیم بلد بودیم دنیا مارو نمیخورد..!

' میزارن میرن همه یه روزی...! '

بلاخره همه یه روزی میرن :) چه زود چه دیر ولی به موقعش میرن 😅...

' میزارن میرن همه یه روزی...! '💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط