دیگه نیستم اون ادمه بچگیام:)

دیدگاه ها (۰)

ادما همش حرفن:)

فکر تو ام هرجا برم :)

همه یه روز میرن:)

کی مثل تو میشه:) #علی_یاسینی

مالیات جوانی

من اون ادم قبل نیستم دیکه

.....#غمگین #غم#دپ#ویسگون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط