ما بد نبودیم بلد بودیم دنیا مارو نمیخورد..!

دیدگاه ها (۰)

کی مثل تو میشه:) #علی_یاسینی

همه یه روز میرن:)

گل منو اهلی کردن برمیگردن به من میخندن هی..!

این دلم دلتنگی تورو داره😍❤

ما بد نبودیم بلد بودیم دنیا مارو نمیخورد...

نهماصبورومحکمنبودیم،دچارومجبوربودیم.#جیرجیرک_کوچولو#ادیت #تک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط