ای غم کمی تخفیف بده...!

ای غم کمی تخفیف بده...!
ما که مشتری هر روزتیم:)
دیدگاه ها (۳)

ای کاش سرطان بگیرمدلت بسوزه به حالم برگردی پیشم:)

ای کاش...

به شدت خسته ام شاید کمی..!مرگ حالم را خوب کند🖤

........

به من بهانه ای بده که کم شده باورم به تو...آهنگ پرستش داریوش...

ای غم بیاااااا...ای غم بیاااااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط