........

آخرش اینجا عه:)
دیدگاه ها (۷)

به شدت خسته ام شاید کمی..!مرگ حالم را خوب کند🖤

ای غم کمی تخفیف بده...!ما که مشتری هر روزتیم:)

چشم میدید..!ولی دل باور نمی‌کرد...:)

‌آدمیزاد وقتی یکیو دوست داره از اون زیباتر براش وجود نداره، ...

ما هم اینجا چلغندریم اصلا نمیدونیم بخاطر جیکی عه 😶

اینجا حرف از عزیزترین داراییمون یعنی وطن و کشورمون طرف درست ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط