ای کاش سرطان بگیرم

ای کاش سرطان بگیرم
دلت بسوزه به حالم
برگردی پیشم:)
دیدگاه ها (۰)

ای کاش...

ما دیگه هیچ انتظاری از هیچکس نداریماگه هم قبلا داشتیماشتباه ...

ای غم کمی تخفیف بده...!ما که مشتری هر روزتیم:)

به شدت خسته ام شاید کمی..!مرگ حالم را خوب کند🖤

کاش بامعجزه ای برگردی😭😭

کاش میشد که با معجزه ای برگردی

دلتنگتم یار من کاش قدرتو بیشترمیدونستم ازخدا میخوام زودتر بر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط