آخه تو نیمه جان نه همه جان منی♾😇

خدایا ناشکری نمیکنمااا
ولی....
چرا زود تر تو زندگیم نیوردیش؟!
:')
دیدگاه ها (۶)

من افریده شدم ک با دستای تو نوازش شم😉😻

طُ رو؛رو دیواری نوشتم ک روش نوشته بود برابر با اعدام:')

بیا همو بغل کنیم😔❤

و خلاصه خوشیام تویی...!👀

همیشه با منی ای نیمه ی جدا از منبریده باد زبانم ، چه ناروا گ...

عشق منی تو زندگیم @loverxnx

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط