من افریده شدم ک با دستای تو نوازش شم😉😻

من تاحالا اینو نگفتم :")
اما اومدن باعث شد بفهمم هنوزم زندگی جای قشنگاش تازه داره بهم چشمک میزنه😉🙄
دیدگاه ها (۲)

طُ رو؛رو دیواری نوشتم ک روش نوشته بود برابر با اعدام:')

اگه تو بری دل من دیوانه میشه🙄💔

آخه تو نیمه جان نه همه جان منی♾😇

بیا همو بغل کنیم😔❤

میدونی گاهی به این فکر میکنم ای کاش نبودم بودنم چی برای تو...

کلافه بود؛بی‌قرار بود؛حالش خوب نبود؛می‌دونستم زندگی تحت‌فشار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط