و خلاصه خوشیام تویی...!👀

دیدگاه ها (۱)

بیا همو بغل کنیم😔❤

آخه تو نیمه جان نه همه جان منی♾😇

🙄✅ای لایو سووو ماچ بیبی

عالی😂👌

نفس تاهست رفیق بمانی درقلب دردل محبتت باشد تا هستیو هستم رفی...

بچه ها راستیتش این شعر رو خودم واسه عشقم گفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط