به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد!اما هروقت تنم به

به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد!اما هروقت تنم به جماعت بینا خورد،گفتند:مگه کوری؟!روزگارتون بی نیاز باد از این جماعت بینا!
دیدگاه ها (۱)

خدایااااا

ما دهه شصتی ها هم همینیم

فقط گریه کنی

با حب علی ِ مرتضی می آییمبا شور ذبیح بالقفا می آییمولله اگر ...

ارباب خشن من ۲۴

فستا ۲۰۲۶

#My_company_model پارت 12∆بریم تو ویو جونکوک بدون اینکه بهش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط