به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد!اما هروقت تنم به
به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد!اما هروقت تنم به جماعت بینا خورد،گفتند:مگه کوری؟!روزگارتون بی نیاز باد از این جماعت بینا!
- ۷۴۴
- ۲۳ دی ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط