#دوستت_دارم
#دوستت_دارم
هرچه در دل داشتم با او گفتم!
بی نیاز از کلام و صدا و واژه
و دوست داشته شدن اینچنین است
که دهان را برای سکوت و بوسه و لبخند بگذاری
او که باید تو را بخواند
چشمهایت را میداند...
هرچه در دل داشتم با او گفتم!
بی نیاز از کلام و صدا و واژه
و دوست داشته شدن اینچنین است
که دهان را برای سکوت و بوسه و لبخند بگذاری
او که باید تو را بخواند
چشمهایت را میداند...
- ۵.۵k
- ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط