v-btslove2 35267894

دیدگاه ها (۷)

گفتم از بیکاری زیاد یه چیزی بذارم 😐🤚

نصف فن بوی های ویس یا پسرای ویس فیکن 😐🤚

سخنان بی تی اس در سازمان ملل با ترجمه ی فارسی

هقق من دارم عرر میزنم 🥺😓وفای سگ از انسان خیلی بیشتره اگه من ...

فوتبال

به خاطر اون قولی که توی تاریکی به خودت دادی.‌..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط