هقق

هقق
من دارم عرر میزنم 🥺😓
وفای سگ از انسان خیلی بیشتره
اگه من بمیرم. هیشکی برام گریه نمیکنه 😐💫
تازه هم خوشحال هم میشن 🤚
دیدگاه ها (۱۳)

سخنان بی تی اس در سازمان ملل با ترجمه ی فارسی

هقق حرف راست هست 😐💫

خدایا 😂😂😂چرا این آنقدر حرف حسابه 😐💫

اگه کسی از چشمم بیوفته سگ هم حسابش نمیکنم چه برسه بخشمش ..هو...

گزارش=عقده داری خانوممم! اگه میخوای گزارش کنی کپشن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط