گفتم از بیکاری زیاد یه چیزی بذارم 😐🤚

گفتم از بیکاری زیاد یه چیزی بذارم 😐🤚
دیدگاه ها (۱۷)

نصف فن بوی های ویس یا پسرای ویس فیکن 😐🤚

هقق مرگ بدی داشت 😪🖤 خداحافظی منم اینجوریه 😐💫

سخنان بی تی اس در سازمان ملل با ترجمه ی فارسی

از این مدل ادیت هم گفتم بزارمامروز درخواستی نداشتیم همینجوری...

خبر:)

وایب قشنگی بود ، گفتم بذارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط