بعضی ها را هرچقدر هـم که

بعضی ها را هرچقدر هـم که
بــــخواهی تــــــــــــــــــمام نـــــــــــــــــــــمی شوند
هــــــــــمش به آغــــــــــوششان بــــــــــدهکار میمانی !
حضورشان گــــــــــــــــرم است
سکوتشان خالی مــــــــــیکند دل ِآدم را
آرامش ِ صـــــــــــــــــــــدایشان را کــــــــــــــــــــم می آوری
هر دم هر لحظه کـــــــــــــــــم مـــــــی آوریشان
و اینجا مــــــــــــــــــــن کــــــــــــــم دارمــــــــــت
دیدگاه ها (۵)

روز خوبی واخر هفته خوبی و واستون ارزو.دارم

ايستادن اجبار كوه استرفتن سرنوشت آبافتادن تقدير برگ و صبر سه...

baleeeee

ﺁﻏـِـﺸـﺘــﻪ ﺑــﻪ ﺗــُـﻮ ﻣﮯ ﺷـَـﻮَﺩ .... ﺭﻭﺣـَـم ... ﻧــَـﻔـَ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط