*-فاک..چرا من اینارو الان دیدم؟*

*-فاک..چرا من اینارو الان دیدم؟*
*تهیونگ نمیاد نمیاد اومدنی به قصد کشت میاد😭 با فرم نظامی؟ با یونتان؟
پروردگارا میتونم جونمو واس کاپیتان تهیونگ بدم..

-نیم رخش...بازو هاش...رگای دستش...مچ دستش...انگشتاش...موهاش...چشای پف کردش
خدایا😭🤌
دیدگاه ها (۶)

با تاخیر تولدت مبارک باشه بچه😭✨️

وای وای مامیووو😭🛐

*-ولی این، باید به عنوان زیباترین ارتباط چشمی قرن ثبت بشه؛)*

*-یادتونه این مومنتارو؟)جوریکه ته سمت کوک چرخید میخواست یه چ...

Part 27:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط