*-ولی این، باید به عنوان زیباترین ارتباط چشمی قرن ثبت بشه

*-ولی این، باید به عنوان زیباترین ارتباط چشمی قرن ثبت بشه؛)*
دیدگاه ها (۰)

*-فاک..چرا من اینارو الان دیدم؟**تهیونگ نمیاد نمیاد اومدنی ب...

با تاخیر تولدت مبارک باشه بچه😭✨️

*-یادتونه این مومنتارو؟)جوریکه ته سمت کوک چرخید میخواست یه چ...

*-این لعنتی مورد علاقمه)*کوک اینجا زیادی دلبری میکرد..یونو؟

ارتباط چشمی این دونفر آخر منو میکشه🥹🤗

شباهتی که باید ثبت گینس بشه :

باید تو رکورد گینس ثبت بشه 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط