*-یادتونه این مومنتارو؟)

*-یادتونه این مومنتارو؟)
جوریکه ته سمت کوک چرخید میخواست یه چی بگه ولی فراموش میکنه قشنگ مشخصه چطور غرق میشه)
و یا اون یکی مومنت، که تموم مدت کوک به ته خیره بوده و وقتی ته مچش رو میگیره هردو میخندن و خجل میشن..فقط اینکه زیادی شیرین بلان:)*
دیدگاه ها (۰)

*-ولی این، باید به عنوان زیباترین ارتباط چشمی قرن ثبت بشه؛)*

*-فاک..چرا من اینارو الان دیدم؟**تهیونگ نمیاد نمیاد اومدنی ب...

*-این لعنتی مورد علاقمه)*کوک اینجا زیادی دلبری میکرد..یونو؟

*-شیفتگی از نگاهش میباره..*

مخملیPart 12تهیونگ سرشو به تایید تکون میده و ارنج یونگیو میگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط