خانمی یکی دوسال درمان نازایی کرد تا بچه دار شد پس از دنیا
خانمی یکی دوسال درمان نازایی کرد تا بچه دار شد پس از دنیا آمدن دخترش تمام سرنگ هایی که به اوتزریق شده بود وجمع کرده بود دور بچه گذاشت و این عکس را گرفت..
- ۸۶۱
- ۲۹ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط