*-خب .. همونطور که تو عکسا میبینین... جونگکوک 9 مارس 2015
*-خب .. همونطور که تو عکسا میبینین... جونگکوک 9 مارس 2015 یه شات از آهنگ Memo رو تو توییتر باهامون به اشتراک میذاره. سوال پیش میاد که چه ربطی به 123 داره؟!
اولا که به این نکته توجه کنین که این آهنگ یه آهنگ از جامعه lgbtq عه و خب راجب عشق بین دو نفر گی عه! و از طرفی، شات جونگکوک از دقیقه 2:00 هست و ساعت 12:31(بالا صفحه مشخصه) و جالبه..چون لیریک این اهنگ تو دقیقه دو، "من بیشتر میخوام" هست و کپشنی که جونگکوک نوشته هم، "یکی بیشتر" بود!
×یکی بیشتر؟ اشاره مستقیمی به یه دقیقه بیشتر از 12:30، یعنی همون ساعتی که شات گرفته داره.. متوجه شدین؟؟*
(خلاقیتش تو حلقمون)
اولا که به این نکته توجه کنین که این آهنگ یه آهنگ از جامعه lgbtq عه و خب راجب عشق بین دو نفر گی عه! و از طرفی، شات جونگکوک از دقیقه 2:00 هست و ساعت 12:31(بالا صفحه مشخصه) و جالبه..چون لیریک این اهنگ تو دقیقه دو، "من بیشتر میخوام" هست و کپشنی که جونگکوک نوشته هم، "یکی بیشتر" بود!
×یکی بیشتر؟ اشاره مستقیمی به یه دقیقه بیشتر از 12:30، یعنی همون ساعتی که شات گرفته داره.. متوجه شدین؟؟*
(خلاقیتش تو حلقمون)
- ۱.۷k
- ۱۶ تیر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط