خدایـــــــــــــــــــــــــا . . . دلــــــم را کسانی ش

خدایـــــــــــــــــــــــــا . . . دلــــــم را کسانی شکســـتند ، که هرگز راضی به شکستـــــن دلشـــــان نبودم . . . از آدمـــــــــــــهایت نمی گذرم . . . از دل سنگـــــــــــــــــشان . . . حــــــــــق مــــــن اینـــــهمه تنـــــــــــهایی نبود . . . خدایـــــــــــــا مــــــــن با آدمــــــــهایت بــــــــد نبودم . . . امـــــــــــا بــــــــد کردن . . . آنهـــــا را به تـــــــــــــو واگـــــــــــذار میکنم . . .
دیدگاه ها (۵)

گاهی باید سکوت کرد...خدا پاسخگو خواهد بود

یا خدااااا تیممون ببره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط