دیگر نه دلی مانده،
دیگر نه دلی مانده،
نه جانی...
میخواهم تمام آرزوهایم را
به دستِ باد بسپارم...
باید تورا هم
به دستِ بادِ
فراموشی بدهم،
عزیزِ دورم!
برو...
و آرزویِ
"دیگری" شو...!
نه جانی...
میخواهم تمام آرزوهایم را
به دستِ باد بسپارم...
باید تورا هم
به دستِ بادِ
فراموشی بدهم،
عزیزِ دورم!
برو...
و آرزویِ
"دیگری" شو...!
- ۱.۴k
- ۱۳ مهر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۲۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط