این توله سگ فروشی نمیباشد😐😂 مال منو ایداست😌😂 اسم توله سگ

این توله سگ فروشی نمیباشد😐😂 مال منو ایداست😌😂 اسم توله سگ ملیکا گذاشتم🥺 تازه باید ببرمش دامپزشک شناسنامه واکسن بزنم براش😂❤




دیه نگین مال منه خودتون برین بخرین از ترکیه😂👋🏻
دیدگاه ها (۶۱)

بدجور کتک خوردم😭😂😂

اصن خیلی بروز شدن خوب تیک تاکرا رو ترکوندن😂😂😂😂

واییی جرررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

بله بله بله😌😂😂😂😂😂

رمان عشق من واقعیه

برادر من part5یونا: عامم داداش... میشه بیام پایین؟؟فلیکس: چی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط