ترکیب این دو تا اهنگ = خداااااااا

ترکیب این دو تا اهنگ = خداااااااا
دیدگاه ها (۱)

᪶ ֹ ͜ 🪞 ᩷ ...

۠     ۪ *      ꦷ     𔗏 𔗎   𖢷  **  ْ      ͑     ꤦ۪‌   ⦮ ⑅ ⦯  ...

هعییی ما که نداریم یه باران هست که اونم با پا توی اینجوری مو...

در تمامی موقعیت ها ال بودم🤣

ترکیب این اهنگ+هایکیو=بهشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط