هعییی ما که نداریم یه باران هست که اونم با پا توی اینجوری

هعییی ما که نداریم یه باران هست که اونم با پا توی اینجوری مواقع میاد تو دهنم🤣
دیدگاه ها (۴)

ترکیب این دو تا اهنگ = خداااااااا

᪶ ֹ ͜ 🪞 ᩷ ...

در تمامی موقعیت ها ال بودم🤣

ریدم تو این زندگی‌ 😑 یکیم پیدا نمیشه شیپش کنیم😑

هعییی عاشق شوالیه هام یه شوالیه هم نداریم... من شوالیه موخام...

#درسا³درسا جان یه پسر اینجوری بود اونم شد مال تو خواهر🙋‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط