چرا همیشه اون که دوسش داری میره..🖤

چرا همیشه اون که دوسش داری میره..🖤
دیدگاه ها (۲)

- پرم از حرفایی که فقط خودم مفهومشونو میفهمم :)🖤🙌🏼•

اونجایی که وانتونز میگه:حالا که من رسیدم به تو و تو رسیدی به...

زل بزن به ماه...🥲✨️

🥂🖕🏻

وقتی دوسش داری ولی اون باهات بده :)

بفرست برا اون کسی که دوسش داری❤️🙃

بهترین درمان روحی بغل کردن اون آدمیه که دوسش داری 🫂✨😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط