اونجایی که وانتونز میگه:

اونجایی که وانتونز میگه:
حالا که من رسیدم به تو و تو رسیدی به من
دوس ندارم دیگه انقد برسی به خودت
میخوام واسه هم دیگه تو فاز سادگی باشیم
خودتو میخوام نه اونی که تو آینه میسازی.
دیدگاه ها (۰)

- پرم از حرفایی که فقط خودم مفهومشونو میفهمم :)🖤🙌🏼•

چرا همیشه اون که دوسش داری میره..🖤

بیخودی خودتونو گول نزنید که شاید بلد نیست ، واقعیت اینه که ه...

خاطرات تاراس p¹

آپدیت بابل نینی🐻✨️گلس گوشیمو عوض کردم ولی قضیه اینه کهمن آیف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط