بچه ها موهامو چتری زدم یعنی ریدم به موهام بعد به خودم دل

بچه ها موهامو چتری زدم یعنی ریدم به موهام بعد به خودم دل داری میدم که خیلی خوشکل شدم 😂😭😭😭😭
یه کی دل داری بده بهم 😂😭
دیدگاه ها (۷)

این آهنگ رو اونقدر دوست دارم که پنج ماه و هفت روزه با این آهنگ گریه میکنم 🥲اگه شما هم دلتون برای کسی تنگ شده به این آهنگ گوش کنید

فقط دیگه به خودم دروغ میگم که فراموشت کردم 🖤🥀💔

وای معتاد این آهنگ تی اکس تی شدم 💜💜💜💜💜

سلام سلام من اومدم بعد از سال ها ببخشید یه مدت نبودم دلم برا...

درود نانایی های گلجوگیر شدم موهامو چتری زدم برای اولین بار و...

وایییییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط