این آهنگ رو اونقدر دوست دارم که پنج ماه و هفت روزه با این آهنگ گریه میکنم 🥲اگه شما هم دلتون برای کسی تنگ شده به این آهنگ گوش کنید

دیدگاه ها (۱)

فقط دیگه به خودم دروغ میگم که فراموشت کردم 🖤🥀💔

😂💔

بچه ها موهامو چتری زدم یعنی ریدم به موهام بعد به خودم دل دار...

وای معتاد این آهنگ تی اکس تی شدم 💜💜💜💜💜

یکم اهنگ گوش بدین منخودم اهنگ اسلاید نه رو خیلی دوست دارم

Goodnight

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط