اگر می خواهید زندگی تان شیرین باشد ، اول خود ت باید فرهاد باشی ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
از بی تو بودن خسته ام
اللهم عجل لولیک الفرج
دیدگاه ها (۱)

دعا ی بی کسان را می خرد تنها خدا آخر ‌.....

/ / / ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی .......

گر چه آهو نیست م اما پر از دلتنگی ام

۰« شیطان و نادان » ۰

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط