۰« شیطان و نادان » ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
برایت آرزو میکنم خوب و زیبا و قشنگ زندگی کنی
دیدگاه ها (۳)

گر چه آهو نیست م اما پر از دلتنگی ام

اگر می خواهید زندگی تان شیرین باشد ، اول خود ت باید فرهاد باشی ۰

۰ ««« برایت آرزو میکنم خوب و قشنگ و زیبا زندگی کنی »»» ۰

۰( خدا وند تمام خوشبختی من است )۰

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

« از میان همه تنها تو را می خواهم »

خدا که باشد ، هر معجزه ای رخ می دهد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط