هیچکی

هیچکی نمیشینه
باهام حرف بزنه
دوروزه از ذهنشون میرم.....:)
دیدگاه ها (۲۸)

چشمات؟برای چشمات خیلی نوشتم.

دقت کنید دیگه

چرا هیچی مثل قبل نیست

من یه اضافی برا همه بودم هستم و خواهم بود ......هیچکسم نمیخو...

هر کی میخواد باهام نسبت بزنه بیاد کامنتا بگه🎀(^~^)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط