چرا هیچی مثل قبل نیست

همه چی تغییر کرده
همه کس
همه ی آدم ها
همه ی رفیق ها
همه ی دوست ها
همه هیچکی مثل قبل
نیست ازشون هم میپرسی
چیشده میگن هیچی
چیزی نشده از این
تغییر خوشم نمیاد
خیلی بده😮‍💨😔
دیدگاه ها (۱۷۸)

هیچکی

چشمات؟برای چشمات خیلی نوشتم.

خیلی دوست دارم بدونم چی دارین میگن 🫠اسلاید دوم: خوشم میاد جی...

امیدوارم این صحنه رو درک نکنی...

کاش مردم متوجه بشن که اگر برای یه مدت غیب میشم، برای این نیس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط