اینم ی کی دیه 😉❤

دیدگاه ها (۰)

وای یادش بخیر اگر ی قسمتش نمیدیدم تا ساعت یک بیدار

ار این منم

قلب آجی اینه که گفتی ؟

عاشقم عاشق کی ؟ عاشق کسی که منا از خودم بیشتر دوست

این شما و اینم دیه گو

و اینم یکی دیه الهییی😘🫶🏻وایییی خیلی خوشگلههه موردم انصافا وا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط