وای یادش بخیر اگر ی قسمتش نمیدیدم تا ساعت یک بیدار

میموندم تا تکرارش ببینم😍😍😍
دیدگاه ها (۶)

ار این منم

صبح بخیر وای من از ساعت ۴ تا حالا بیدار بودم 💔🤣

اینم ی کی دیه 😉❤

قلب آجی اینه که گفتی ؟

وای اره یادش بخیر

یادش بخیر اینیکی پیجم:) اونموقع بچه بودم فکر کنم راهنمایی بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط