برما گذشت انچه نباید میگذشت... 💔

برما گذشت انچه نباید میگذشت... 💔
دیدگاه ها (۰)

سکوتی بلند تر از فریاادد🙃💔

برما گذشت آنچه نباید میگذشت....#ایران#رهبر#رئیسی

یاحسین❤️برما گذشت آنچه نباید میگذشت....❤️‍🩹#ایران#رهبر_شهیدم...

برما گذشت آنچه نباید میگذشت....😔تا آخرین لحظه عمرم، دلتنگ نگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط