سکوتی بلند تر از فریاادد🙃💔

سکوتی بلند تر از فریاادد🙃💔
دیدگاه ها (۰)

..؟

برما گذشت انچه نباید میگذشت... 💔

سکوتی پر از حرف...

سکوتی میکنم سرشار از غم :)

من سکوتی عمیقم ، درپس ِ ناگفته ها..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط