از رو حرکاتی که روی تلوزیون پخش میشه انجام میدن

از رو حرکاتی که روی تلوزیون پخش میشه انجام میدن
دیدگاه ها (۰)

چقدر برای باجی گریه کردم

چقدر برای نوئه گریه کردم

قشنگ ترین دیالوگ کارا کترای انیمه

بچه ها لطفا اسم این انیمه را بهم بگین

بیبی مانستر

چطور نفهمیدم؟ معمولا این کار رو زیاد انجام میدن

کاری که توی تمام سالها معلما نتونستن رو فقط با یک اشاره انجا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط